Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace podniku
Janča, Tomáš ; Kuncová, Gabriela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací internetového obchodu StarkGlass.cz. Jedná se o internetový obchod, sloužící pro prodej produktů značky StarkGlass. Jelikož jsem spoluzakladatel tohoto internetového obchodu, tak se komunikační strategie opírá o zkušenosti způsobení při vytváření originální marketingové strategie a o marketingový výzkum.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kalina, František ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Marketingové plánování ve stavebním podniku“ se zabývá návrhem marketingového plánu stavební společnosti Mlátek s.r.o. Na základě marketingových analýz určuje současnou situaci podniku, analyzuje její silné a slabé stránky a zároveň zjišťuje hrozby a příležitosti blízké budoucnosti. Pomocí definování marketingových strategií určuje způsob dosažení podnikových cílů.
Student Club Project
Ďatelinka, Maximilián ; MLIS, Lucchi, MBA, (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis describes a way to use selected project management tools and processes in order to use project structure to improve current situation of Student Club Mozaika project. Analytical part describes the project’s current situation and identifies the spaces for improvement within project management framework. Proposal and contribution part of the thesis proposes four scenarios. In two out of these scenarios, the implementation of the structure and tools is recommended. The final part evaluates the findings and potential benefits of using the project structure for the project and project team.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Pleva, Jiří ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Marketingové plánování ve stavebním podniku“. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřil na teoretické informace o marketingovém mixu, SLEPT analýze, marketingové strategii a rozpočtu. V praktické části popisuji charakteristiku společnosti ALPINE Bau CZ a.s. a také návrh marketingového plánu pro tuto společnost.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Lhota, Jiří ; Chovancová,, Jitka (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na aplikování marketingových analýz při posuzování stavebního projektu z investorského hlediska. Cílem této práce je aplikovat vybrané marketingové analýzy na konkrétním případě z praxe a ukázat jejich vysoký potenciál.
Marketingová strategie podniku
Jelínková, Vendula ; Suchý, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro jazykovou školu a překladatelskou agenturu MKM, která v minulém roce přivedla na trh knihu Wine Words, která formou odborné angličtiny učí široké škále vinařského názvosloví. Tato kniha se stala základem celé diplomové práce a je rozebrána z hlediska prostředí formou situační analýzy. Následně je vytvořen seznam kritérií, který se stává základem pro Ishikawův diagram, a díky němu jsou zjištěny kritické body, které jsou zohledněny v návrzích marketingové strategie.
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Procházka, Jakub ; Kopřiva, Martin (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro stavební firmu na rok 2012. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketingové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsána firma a její činnost. V rámci marketingové situační analýzy byl popsán současný stav, ve kterém se firma nachází a vlivy, které na ní působí. Jednotlivé analýzy jsou základem pro tvorbu marketingového plánu pro firmu Klima-Brno na rok 2012. V marketingovém plánu jsou definovány cíle. Zvolená strategie, je rozpracována do akčních programů, pomocí kterých by měly být splněny dané cíle. Na závěr je uveden systém kontroly a možná rizika, která mohou ohrozit splnění daného marketingového plánu.
Případová studie značky MADMONG jako příklad marketingu na platformě Twitch
Pecíková, Laura ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakými marketingovými nástroji se značka MADMONQ vypracovala na svou současnou stabilní pozici na česko-slovenské videoherní a streamovací scéně. Značka, původně startup, se proslavila tím, že přinesla na trh první nutriční doplněk pro hráče videoher. A prorazit se jí podařilo zejména díky platformě Twitch. Kvalitativní výzkum je proto zasazen do kontextu historie a charakteristiky platformy Twitch, game marketingu, fenoménu streamování a influencer marketingu. Samotný výzkum, jehož výsledkem je ucelená případová studie značky MADMONQ, je založen na hloubkovém rozhovoru se zakladatelem a současným CEO společnosti Michalem Nogou, na analýze online marketingových nástrojů značky MADMONQ, SWOT analýze a na dotazníkovém šetření, jehož se zúčastnili streameři propagující produkty od této značky na svých streamovacích kanálech. Případová studie přináší vhled do úspěšných i neúspěšných kroků, které značku MADMONQ přivedly až k její současné silné pozici na česko-slovenské herní scéně a přibližuje komunikační strategii, která je od začátku cílená na hráče videoher. Značka při tom neustále usiluje o naplnění své mise, která má za cíl, aby všichni hráči považovali své zdraví za stejně důležité, jako je pro ně jejich hardware.
Zpracování situační analýzy pro vybraný podnik
ROUPCOVÁ, Simona
Cílem diplomové práce je analýza činností marketingového manažera ve vybraném podniku, se zaměřením na podrobné zpracování situační analýzy. Na základě získaných informací navrhnout možná řešení. V teoretické části práce jsou stručně vymezeny základní marketingové pojmy, je představený strategický marketingový proces a marketingová situační analýza. Tato analýza je dále detailně popsána. Je uveden její význam, jednotlivé kroky a postupy. Teoretická část je zakončena popisem SWOT a VRIO analýzy. Pro analýzu činností marketingového manažera s aplikací situační analýzy, byla vybrána společnost Bel Sýry Česko, a. s. Tato společnost se nachází v obci Želetava na Vysočině a zabývá se výhradně výrobou tavených sýrů, které dodává na český trh. Po krátkém představení společnosti, je čtenář seznámen s výčtem činností marketingového manažera a marketingového oddělení. Je uvedeno, z jakých zdrojů získává marketingové oddělení informace o tržním vývoji a spotřebitelském chování. Nasbírané informace o činnosti marketingového manažera (a celého oddělení), jsou následně šetřeny s použitím marketingové situační analýzy. Pro analýzu vnějšího a vnitřního prostředí bylo užito dílčích analýz - PEST analýzy, Porterova modelu 5 konkurenčních sil v prostředí a Analýzy firmy. Výsledky uvedených šetření jsou následně shrnuty ve vícefaktorových analýzách - ve SWOT a VRIO analýze. Na analýzu činností marketingového manažera, navazuje jejich následné zhodnocení, jenž je předmětem další části práce. SWOT analýza identifikuje, že mezi silné stránky společnosti patří: jméno podniku, produkt, technická úroveň firmy, cenová efektivnost, tržní podíl, flexibilita závodu nebo vzdělávací systém. Slabými stránkami jsou: ekonomická situace firmy, úroveň propagace, kvalita středního managementu a komplexnost závodu. Pokud se týká příležitostí, pak ze SWOT analýzy vyplývá, že se jedná o výrobní technologie, možnosti vstupu na nové trhy, růst významu trhu privátních značek nebo síla dodavatelů. Z ohrožení lze jmenovat hrozbu hospodářské recese, mzdovou inflaci, nestabilitu cen surovin, přírodní katastrofy (zde především pandemická virová onemocnění) a sílu odběratelů. VRIO analýza je posledním šetřením, které podporuje závěry, plynoucí ze SWOT analýzy a navíc přichází s objevením další silné stránky podniku v podobě jedinečnosti výrobního zařízení a nenapodobitelnosti nehmotných zdrojů, zejména výrobního know-how. Na základě všech výstupů provedených analýz, autorka navrhuje, aby byla provedena následující opatření: vynaložení úsilí k získání ocenění výrobků českou značkou kvality, expanze na zahraniční trhy, den otevřených dveří pro obchodní partnery, spolupráce s vysokou školou, poziční mapy značky výrobkové řady, využití technologie k inovaci výrobků (hmotností, obalů, receptur), vytvoření webových stránek želetavského závodu.
Podnikatelský plán - založení nového podniku a návrh komunikační strategie
Bilaniuková, Petra ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským plánem a komunikační strategií, které jsou sestaveny pro nově vznikající podnik s textilními doplňky pro domácí zvířata. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základy podnikatelského plánu a marketingové komunikace, které jsou následně využity v další části práce. V praktické části je představen podnik Emma & Maya, jeho produkty a je provedena situační analýza. Externí prostředí podniku je posouzeno pomocí PESTE analýzy a Porterovy analýzy pěti sil. V interní analýze je využito hodnototvorného řetězce. Výstupy z jednotlivých analýz jsou následně promítnuty do finální SWOT analýzy. V práci je představen finanční plán podniku a je sestaven business model canvas. Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik je sestaven s ohledem na výstupy předchozích kapitol v práci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.